Стерильність та безпека

Турбота про стан здоров’я наших пацієнтів стоїть на першому місці. Саме тому санітарним нормам, стерилізації, обробці інструментів та приміщень ми приділяємо особливу увагу. Ми прикладаємо значні зусилля, щоб кожен наш пацієнт був максимально захищеним та був впевнений у безпеці для свого здоров’я.

Окрім встановлених законодавством норм (МОЗ), в нашій клініці вживаються додаткові заходи безпеки які ми перейняли з досвіду наших колег з західних країн.

Крім основних заходів стерилізації, раз на три місяці ми запрошуємо ДУС (Державне управління санітарно-епідеміологічної служби) для перевірки стану здоров’я лікарів, взяття змивів з усіх поверхонь. Робиться це для того, щоб виключити наявність патогенних мікроорганізмів, оцінити якість освітлення та рівень чистоти повітря у приміщеннях. Кожного місяця здаємо інструментарій у ДУС для перевірки якості стерилізаційної обробки.

Заходи проти COVID-19

Масковий режим

Усі пацієнти у зонах загального користування (коридори, рецепція тощо) знаходяться виключно в масках. Лікарі працюють в захисних масках та засобах додаткового захисту щитках SCREEN PROTECTED, які дезінфікуються після кожного пацієнта (або замінюються на продезінфіковані).

Мінімальний контакт

Задля вашої безпеки, ми формуємо прийом пацієнтів таким чином, аби відвідувачі не перетинались або знаходилось одночасно не більше двох осіб у місцях загального користування.

Дезінфекція рук

Кожний пацієнт при вході до клініки миє руки та дезінфікує руки антисептиком АХД 2000, що має віруліцидну (включаючи вірус грипу А H1N1, гепатит В, ВІЛ), бактерицидну, фунгіцидну активність.

Обробка приміщення

Після кожного пацієнта місця загального користування спочатку кварцуються, а потім - провітрюються. Окрім того, додатково проводиться кварцування повітря та провітрювання приміщень вранці та ввечері. Ручки дверцят, столи в лоббі та стійка рецепції також дезінфікуються після кожного пацієнта.

Вимір температури

Усім, хто знаходиться на території клініки (медпрацівники, технічний персонал, пацієнти) робиться замір температури тіла безконтактним термометром.

Мінімум предметів

Ми прибрали усю друковану продукцію та предмети декору, які можуть зацікавити пацієнтів та викликати бажання доторкнутися. Оцифрували всю необхідну інформацію у QR-коди.

Загальна дезінфекція

Дезінфекція кабінетів лікаря

Стоматологічні кабінети стерилізуються хімічно перед кожним пацієнтом. Застосовуємо для очищення повітря УФ бактерицидну лампу закритого типу. Вона безпечна, дозволяє перебувати у приміщенні під час роботи.

Поверхні кабінету (крісло лікаря, столи, полиці, лампи, стіни) оброблюються розчином Мікробак-Форте. Технічне обладнання, з яким працює лікар оброблюються Бацилолом, а руки медперсоналу - Стерилліумом.

Стерилізація стоматологічного інструменту

Мабуть, це один з найголовніших пунктів для захисту пацієнтів, так як усі інструменти контактують зі слизовою оболонкою та на них може потрапити кров, а це - два найбільших джерела бактерій.

Ми дбаємо про ваше здоров’я, тому усі інструменти розпаковуються в присутності пацієнта, а переконатись в стерильності вам допоможуть індикатори стерилізації, розташовані на пакеті з інструментом.

Дезінфекція

На етапі дезінфекції інструмент промивають під проточною водою мінімум 1 хвилину, після чого оброблюють антисептиком Мікробак-Форте. Після цього інструмент складають в індивідуальний лоток з 4% дезінфікуючим розчином Корзолекс Екстра на 30 хвилин. Даний розчин здатен знищити усі мікроорганізми, які потрапили на інструмент.

Інструменти, на яких є залишки крові спочатку замочуються в індивідуальній тарі у 6% розчині перекису водню.

Передстерилізаційна підготовка

Після дезінфекції, інструмент промивається під проточною водою із застосуванням спеціальних очисних щіток мінімум 1 хвилину, а потім замочується в індивідуальному лотку з дистильованою водою. Винятком є інструмент який має складну поверхню (наприклад, алмазний бор) його очищуємо за допомогою ультразвукової мийки. Після того як інструмент промили, його просушують та роблять пробу на залишки крові (азопірамова проба) або миючого засобу (фенолфталеїнова проба).

Упаковка

Кожний інструмент складають у крафт-пакет з мембраною (дозволяє на етапі стерилізації проникнути пару всередину пакету). Крафтові пакети оснащені індикатором стерилізації який змінює колір по завершенню стерилізаційного процесу.

Парова стерилізація

Продезінфікований та запакований інструмент поміщуємо у автоклав на індивідуальні полиці таким чином, щоб вони не перекривали один одного. Для додаткового захисту, всередину автоклаву кладемо одноразовий індивідуальний індикатор стерилізації.

Стерилізація триває протягом години при температурі 134 градуси за Цельсієм. Такої температури вистачає задля знищення усіх бактерій і мікроорганізмів навіть протягом 5 хвилин. Після того як інструмент охолоне та висохне, його складають у окреме темне сухе місце. Стерильність інструменту зберігається не більше 72 годин, в іншому випадку, повторюються процедура повної стерилізації починаючи з етапу дезінфекції.

*Всі медичні відходи складаємо в спеціальні медичні пакети та ємності для подальшої утилізації "Центром екобезпеки та гігієни".
м. Київ
вул. Новомостицька 25Б